nedelja, 12. april 2009

Odpadna embalaža 1.

Zelo zanimive so preoblečene škatle od čevljev za shranjevanje raznih drobnarij, škatlo od kapučina lahko uporabimo za svinčnike,....


Odpadno embalažo od žvečilnih gumijev sem uporabila za shranjevanje najmanjših drobnarij, ki jih najdemo v svoji pisarni. Vanjo lahko pospravimo sponke, žebljičke,... okrasimo jo po svoji domišliji :)


Jaz sem idejo za poslikavo lončka našla v knjigi : Slovenska krasilna umetnost, Ivan Rezboršek





Slikala sem z akrilnimi barvami, končni izdelek pa sem polakirala z lakom.





1 komentar:

  1. Pozdrav!
    Veseli me, da si našla navdih v knjigi mojega očeta Ivana Razborška. Želim ti še veliko tako uspelih ustvarjalnih podvigov!
    Lep dan in vse dobro!
    Eva Razboršek
    krasilni razbor
    http://krasilnirazbor.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši